Chcem dostávať občasné novinky
Vašu emailovú adresu neposkytneme tretím osobám. Novinky zasielame iba občas.
Prihlásiť sa

« Späť na 'Ako spravím ... ?'

Aké nastavenia potrebujem aby som mohol v Tribunáli evidovať poštu pod svojim menom?

  1. Na úvodnej obrazovke zvolím Nastavenia (F10). (môžem použiť klávesu F10)

  2. V nastaveniach otvoríme záložku Emaily , kde vidíme Hlavný prijímací účet (1), Hlavný odosielací účet (2) a Emailové účty zamestnancov (3).
    Jednotlivé údaje pre hlavný prijímací a odosielací účet závisia od nastavení Vašich emailov a vyplní ich Váš IT administrátor.
    Ukážeme si ako nastavíme údaje pre konkrétneho pracovníka rozkliknutím "Nastavte emailový účet pre XY" (3).

  3. Vyplníme údaje v sekcii Emailový účet (IMAP) (1) a v sekcii Odosielací účet (SMTP) (2) a uložíme (3). Všetky emaily odoslané z, alebo prijaté na mailovú adresu daného individuálneho účtu zamestnanca, sa budú kontrolovať, či neobsahujú spisovú značku, podľa ktorej by sa mohli priradiť na kartu spisu. Konkrétne vyplňované údaje poskytne alebo vyplní Váš IT administrátor.

  4. Zmenené nastavenia vždy uložíme tlačítkom Uložiť nastavenia (1) , ktoré je dole.


« Späť na 'Ako spravím ... ?'


Nenašli ste, čo hľadáte? Napíšte nám alebo zavolajte a my Vám poradíme.