Chcem dostávať občasné novinky
Vašu emailovú adresu neposkytneme tretím osobám. Novinky zasielame iba občas.
Prihlásiť sa

« Späť na 'Ako spravím ... ?'

Ako nastavím pokročilé oprávnenia prístupu k existujúcim záznamom (objektom) ?

  1. Každý záznam (klient, spis, dokument, úloha,kalendárová udalosť) má dve nastaviteľné polia "Zodpovedný" a "Skupina". Do poľa "Zodpovedný " volíme používateľa, ktorý má určitú úroveň oprávnení. Keď som potom prihlásený ako používateľ XY a existuje záznam (spis, dokument,...) v ktorom som vyplnený ako zodpovedný, moje oprávnenia k práci s daným záznamom sa riadia prvým sĺpcom tabuľky oprávnenípre existujúce záznamy (2) (stĺpec "Zodpovedný" (3) ). Majiteľ kancelárie nemá žiadne obmedzenia.
    Stlpec "Zodpovedný" (3) je defaultne nastavený na "Upravovať" čo umočňuje zodpovednej osobe meniť hodnoty príslušného záznamu. Ďaľšie možnosti nastavenia (""Čítať" a "Skryť") slúžia majiteľovi kancelárie na dočasný zákaz práce s danou kategóriou objektov.

  2. Pre ilustráciu zvoľme možnosť kde zodpovedný má povolené "Čitať" klientov (3). V takomto prípade ich vidí, ale nedokáže im zapísať zmenu na kartu kontaktu, kde sa skrylo tlačítko "Uložiť".

  3. Ak nie som zodpovedný za daný záznam ale som v skupine ktorá má nastavené opravnenia práce s daným záznamom, postupujem podľa druhého stlpca v tabuľke oprávnení (4). Tu môžem obmedziť prístup pre skupiny "Advokáti", "Koncipienti" a "Praktikanti". Platí tu systém zhora dole, teda záznzm v skupine "Koncipienti" má v tomto stĺpci nastavené obmedzenia pre koncipientov a praktikantov


« Späť na 'Ako spravím ... ?'


Nenašli ste, čo hľadáte? Napíšte nám alebo zavolajte a my Vám poradíme.